Monday, September 28, 2009

syawal menjelma..


Pada 20 september 2009 bersamaan 1 syawal 1430 H, secara rasminya umat islam di Malaysia menyambut Hari Raya Aidilfitri. Aku merasakan tiga hari sebelum raya, rakyat Malaysia sudah berangkat pulang ke kampung masing-masing. Begitu juga dengan aku pulang 2 hari sebelum raya. Sesak juga la kompleks sukan Bukit Jalil . dan yang pastinya, aku tak terlepas bas ke Batu Pahat.

Gambar sebelah ini merupakan gambar keluarga yang sempat diambil.





Aku sedang menyalami datuk,, sesi memohon kemaafan,,aku banyak buat salah jadi kena mohon maaf dengan semua orang sebelum terlambat. Pada masa yang sama juga, hari raya pertama merupakan hari lahir aku yang ke-21. Selamat Ulang Tahun buatku..!














Gambar keluarga ku,, ehmm,,kenapa warna jingga menjadi pilihan keluarga ku?? warna panas , jadi sempena hari yang mulia ini..semestinya warna panas akan menambahkan lagi semangat raya aku,,hehe















sedondon warna tema raya tahun ini..aku di samping adik siti sarah dan adik lelaki, muhamad azizan...sebenarnya aku suka tengok gambar ini..nampak fotogenik kan..hehe

No comments:

Post a Comment